1. Squeegee World is a brand new forum for the Window Cleaning Industry and we are currently looking for volunteer Moderators to help jump start this new forum. This forum is started by Cleaners for Cleaners.

We are currently looking for new Moderators and Contributors to this new Window Cleaning Forum.

SqueegeeWorld is a NEW FORUM and offers the following:

• Free Classifieds Buy/Sell/Trade Window Cleaning Equipment
    • Marketing & Advertising Techniques
    • Managing a Window Cleaning Business
    • All types of Window Cleaning Topics
    • And much more to come

ps:...All new users who sign up and create 100+ posts will receive FREE SEO Do-Follow Backlinks & able to Sell in the classifieds at no cost for a lifetime.

Ich brauche Notenmaterial für meine Gesangsschüler

Discussion in 'Residental Window Cleaning' started by soumitss, Apr 12, 2025.

1. soumitss

soumitss Member

Trophy Points:
    6
    Hallo zusammen! Ich brauche Notenmaterial für meine Gesangsschüler. Es sollte moderne Songs mit Klavierbegleitung beinhalten. Tipps?
  2. hydrogenn

hydrogenn Member

Trophy Points:
    6
    Grüße! Ich habe sehr gute Erfahrungen mit https://note-store.de/ gemacht. Dort gibt es viele aktuelle Songs mit Arrangements für Gesang und Klavier, oft auch mit Akkorden. Ideal für Gesangsunterricht, da man das komplette Stück – Begleitung und Gesang – hat. Die PDFs sind übersichtlich und professionell gesetzt, es gibt sogar MIDI-Dateien zur Unterstützung beim Üben. Auch für Schüler super geeignet, weil das Repertoire sehr modern ist und sie sich mit den Liedern identifizieren können.

Share This Page